Forum Blood Angels
a ja mam pecha do dropów moje najlepsze to
dobry pierścien (+3 wygląd)
lekka pałka (zwinka +5)
ostry miecz (+2 obrażenia)
nóż zdobywcy(+3wpływy +2wiedza)
kościany nóż (pkt krwi +5% =2 odporności -4 obrażenia każdej broni)
nóż dowódcy (+3 charyzma)
władcza kurtka (+3 charyzma +1 wygląd)
Przynajmniej przy rozbudowie sie przydają a ostry miecz i lekka pałke i dobry pierścien mam ciagle na sobie
Offline
Ostatnio wypadła mi :
Napromieniowana pałka:
Obrażenia: 25 - 40
Cechy: trafienie -4, szansa trafienia krytycznego +17 %, PKT KRWI -5 %, SIŁA +3, ODPORNOŚĆ -10, obrażenia broni +10, -10 do PKT ŻYCIA za każde trafienie
Pałka sekty:
Obrażenia: 3 - 6
Cechy: trafienie +9, CHARYZMA -3, WPŁYWY +2
Offline
ja mam coś takiego:
Nóż Zdobywcy x2 +3 wpływy +2 wiedza
Władcza Kurtka CHARYZMA +3, WYGLĄD +1
Nóż Dowódcy x2 CHARYZMA +3
Dobry Ostry Rapier obrażenia +3, 14-18 obrazenia
Pałka Kontuzji ZWINNOŚĆ -5, WIEDZA +3
Lekka Pałka +5 zwinka
Dobra Pałka 5-9 obrażenia
Kryształowa Pałka WYGLĄD +3, obrażenia wszystkich broni +6
Wzmocniona Kurtka +3 obrona
Opiekuńczy Sztylet PKT ŻYCIA +15 %, -200 litrów krwi / h
Pałka Trafienia +5 zwinka
Nóż Mocy +5 obrażenia
Kask Zmysłów +4 spost
To co mam na sobie
Miedziany Pierścień i Dobry pierścień oba dodają po 3 wyglądu
Antyczna Pałka
Obrażenia: 8 - 11
Cechy: trafienie +4, ZWINNOŚĆ +10, obrażenia broni +5
Ostry Miecz
Obrażenia: 11 - 14
Cechy: trafienie +6, obrażenia broni +2
I to wszystkie lepsze dropy
Offline